تماس اضطراری
09119900682
اتوماسیون اداری به معنی مکانیزه کردن و بهبود تعاملات سازمانی است. در واقع سازمان ها و شرکت ها با اتوماسیون اداری از شیوه های قدیمی به سمت نرم افزاری شدن فرایند ها می روند. بسیاری از کاغذ بازی ها و آرشیو اطلاعات و مدارک به صورت فیزیکی کنار گذاشته می شود و همه ی آن فرایند ها سیستمی خواهد شد.
استخدام توافقی بین کارفرما و کارمند است که به موجب آن کارمند موظف است خدمات و فعالیت های معینی را برای کارفرما انجام دهد و کارفرما هم وظیفه دارد حقوق مشخصی را در ازای کار کارمند به او پرداخت کند.
یک سیستم مدیریت یکپارچه (integrated management system) تمام جزئیات سیستم های سازمانی را شامل می شود. یک سیستم مدیریت یکپارچه از استاندارد های سیستم مدیریت ترکیبی و چندگانه می باشد که در سازمان ثبت شده اند.
برخلاف تصور عموم مردم مدیریت کارمندان یک خصوصیتی نیست که در وجود مدیران باشد و خصلتی ذاتی باشد. مدیریت کارمندان ویژگی است که هر مدیری باید آن را کسب کند تا به بهترین شکل بتواند با کارمندان تعامل داشته باشد و نرخ حفظ کارکنان را بالا ببرد.
شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا باید برای حفظ کارکنان بکوشیم؟ شاید تصور کنید هر کارمندی که می رود به راحتی کارمند جدیدی را جایگزین او می کنید. اما متاسفانه به این راحتی نیست.
برای تعریف فرهنگ سازمانی می توان اینگونه گفت که در هر سازمان ارزش ها، باور ها، سبک فکر و درک اعضای سازمان وجوه مشترکی دارد که با سایر شرکت ها متفاوت است، به مجموع آنها فرهنگ سازمانی یا Organization culture می گوییم. هر سازمانی فرهنگ سازمانی خود را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به اعضای تازه وارد سازمان انتقال می دهد.
دنیای کسب و کار دنیایی پیچیده و خاص است. معمولا آرزوی تمامی افراد چنین است که کسب و کاری پر رونق، مشتریانی وفادار و مسیری رو به پیشرفت داشته باشند و قدمت کسب و کارشان بیش از عمرشان باشد؛ اما واقعیت اکثر کسب و کارها چنین نیست و با این استانداردها فاصله زیادی دارد. علت چیست؟ درواقع میتوان علت شکستهای متعدد کسب و کارها و درجا زدن آنها را عدم اطلاع از کوچینگ کسب و کار دانست.
هر سازمان بزرگ و کوچک، برای فعالیت خود نیازمند تعریف یک هدف و مشخص کردن راههای دستیابی به آن هدف است. اگر بخواهید در کسب و کارتان موفق عمل کنید و بهترین نتیجه را مشاهده کنید، باید حتما به استراتژی کسب و کار توجه داشته باشید. در واقع، این استراتژی میتواند شما را به هدف اصلیتان در کسب و کار که شامل برند سازی، رشد و سود آوری است، نزدیک کند.
این کتاب در حقیقت، آموزش نوعی قصهگویی است که با این آموزش به افراد کمک میکند تا کسب و کارشان را بهبود بخشند و بتوانند پیام صریحتر و واضحتری را انتقال دهند. در حقیقت، این کتاب به شما میآموزد که چگونه به بهترین شکل کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ زیرا اولین قدم که در پیشرفت کار افراد نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد، چگونگی معرفی آن به سایرین است. در صورتی که شما بتوانید با مخاطبین خود به شیوهی صحیح ارتباط برقرار کنید و پیامهایتان را به صورت واضح به آنها منتقل کنید، میتوانید آیندهی روشنی را در کسب و کار خود رقم بزنید.
از زمانی که تصمیم میگیرید کسب و کاری را شروع کنید، در چرخه و مراحل رشد کسب و کار قرار می گیرید. در واقع از همان زمان که جرقهای برای شروع کار جدید در سر شما شکل میگیرد، سفر طولانی شما برای راه اندازی یک شغل جدید و رسیدن به اوج قله موفقیت شروع میشود. در این مقاله قصد داریم به بررسی مراحل رشد کسب و کارها بپردازیم تا بتوانید راحتتر این مسیر پرچالش را طی کنید و با آگاهی کامل کسب و کار کوچک یا بزرگ خود را توسعه دهید.
همراه ما باشید