تماس اضطراری

09119900682

کارمپ

رهگیری کارمندان

30 روز کاربری رایگان

ویژگی های کارمپ

کارمپ specifications

تعیین محدوده های مجاز

به راحتی با ترسیم چند ضلعی از محدوده های مجاز جهت تردد، قادر خواهید بود مکانهای تردد را در سیستم معرفی نمایید. تعداد مکانهای مجاز نامحدود و قابل معرفی در هر نقطه از کشور می باشد.

گروه بندی مکان های تردد

ممکن است یک کارمند مجاز به ثبت تردد در محدوده های مجاز مختلفی را داشته باشد. با گروه بندی مکان های مجاز قادر خواهید بود محدوده های مجاز را گروه بندی کنید و به کارمندان تخصیص دهید

گزارش خروج از محدوده

چنانچه کارمند شما از محدوده خارج شود در صفحه مانیتورینگ قادر خواهید بود آنها را مشاهده نمایید.

جلوگیری از فیک لوکیشن

در صورتی که کارمند از نرم افزارهای فیک لوکیشن استفاده نماید، سیستم برای او قابل استفاده نخواهد بود.

مشاهده بیشتر

مشاوران کارسو همراه شما هستن

درباره کارمپ

About KarMap

سامانه رهگیری آنلاین کارمندان

در سیستم رهگیری آنلاین کارمندان محدوده های جغرافیایی شرکت و محل کار خود را تعریف نمایید و محدوده های مجاز برای کارمندان را به آنها تخصیص دهید. در این صورت کارمندان شما فقط قادر خواهند بود در محدوده های تعیین شده تردد ثبت نمایندو چنانچه مکان مورد نظر را ترک کند، کارمپ به شما اطلاع خواهد داد. بنابراین نیازی نیست تمام مدت به صفحه نمایشگر نگاه کنید؛ شما می توانید در طول روز به کارهای مهم خود رسیدگی کنید و سامانه شما را از خروج افرادتان مطلع خواهد کرد.

سامانه رهگیری آنلاین کارمندان مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که کار هایی خارج از سازمان و شرکت برای کارمندان دارند و لازم است کارمندان را به ماموریت در شهر یا خارج از شهر بفرستند. این سامانه به آنها کمک می کند تا کیفیت ماموریت کارمندانشان به نحو احسن شکل بگیرد.

در نرم افزار مدیریت منابع انسانی کارسو این امکان وجود دارد که در نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد برای ماموریت های مختلف کارمندان دستمزد های متفاوتی تعریف کنید و حقوق کارمندان را بر اساس آن محاسبه کند.

تعیین محدوده مجاز

About KarMap

تعین محدوده مجاز برای تردد در سامانه رهگیری کارمندان

در سیستم رهگیری آنلاین کارمندان شما به راحتی می توانید محدوده های جغرافیایی مجاز را تعیین کنید که کارمندان در ماموریت ها فقط در آن محدوده ها تردد کنند. برای تعریف تعداد محدوده ها شما هیچ محدودیتی ندارید.

با اینکار شما از کیفیت ماموریت ها و درستی انجام آنها اطمینان دارید و دیگر نگران این نیستید که کارمندان شما الان کجا هستند، آیا محل ماموریت را ترک کرده اند یا نه؟ در چه ساعاتی آنجا حضور داشته اند؟

نکته جالب اینکه همانند حضور و غیابی که کارمندان با سامانه حضور و غیاب آنلاین داخل شرکت انجام می دهند، در ماموریت هم می توانند حضور و غیاب با لوکیشن انجام دهند.

گروه بندی محدوده های تردد

About KarMap

سامانه رهگیری آنلاین کارمندان و محدوده های مختلف جغرافیایی

ممکن است نیاز باشد شما برای کارمندان مختلف محدوده های جغرافیایی متفاوتی تعریف کنید. شما با گروه بندی کردن مکان های مجاز برای تردد این موضوع را به راحتی مدیریت کنید.

برای مثال شما نیاز دارید همزمان کارمندان مختلفی را به سه شهر مختلف راهی ماموریت کنید. در سامانه رهگیری آنلاین کارمندان سه منطقه جغرافیایی مختلف برای هر گروه از کارمندان تعریف می کنید و در پنل هر کارمند منطقه جغرافیایی مخصوص به ماموریت خودش را فعال می کنید.

در این صورت در سامانه رهگیری آنلاین کارمندان شما به طور همزمان چند کارمند با مناطق جغرافیایی مختلف ثبت کرده اید که هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند و هر کدام را جداگانه می توانید رهگیری کنید.

اعلان خارج شدن از محدوده

About KarMap

نمایش خروج از محدوده در سامانه رهگیری آنلاین کارمندان

در صورتی که کارمندان شما از محدوده ای که برایش تعریف کرده اید خارج شود برای شما گزارش خروج از محدوده آنها را می توانید به صورت آنلاین ببینید.

با سیستم رهگیری آنلاین کارمندان شما برای شرکت امکان رهگیری و گزارش لحظه ای وجود دارد که مدیر می تواند هر لحظه از ماموریت را پیگیری کند بدون اینکه با کارمند تماس داشته باشد و این کار تنها داخل سامانه صورت می گیرد.

عدم امکان تقلب

About KarMap

رهگیری آنلاین کارمندان بدون امکان تقلب

دستگاه هایی که کارمندان استفاده می کنند در سیستم ثبت می شود و کارمندان تنها با دستگاه های ثبت شده می توانند ثبت تردد داشته باشند. همچنین کارمندان اگر از نرم افزار های فیک لوکیشن استفاده کنند، امکان ثبت تردد نخواهند داشت.

برای مثال شما تلفن همراه کارمندتان را در سامانه ثبت کرده اید، کارمند تنها با همان موبایل می تواند تردد اش را ثبت کند و فقط از طریق آن دستگاه شما کارمند را رهگیری می کنید. این امکان هم وجوود ندارد که کارمند با نرم افزار های لوکیشن فیک، لوکیشن خود را در سامانه رهگیری آنلاین تغییر دهد.

مشاهده گزارش تردد های ثبت شده

About KarMap

تردد های ثبت شده در سامانه رهگیری آنلاین کارمندان

شما می توانید تمام تردد هایی که در روز های کاری، کارمندان ثبت کرده اند را مشاهده کنید تا ببینید تمام تردد ها در مسیر های مجاز بوده.

در سامانه رهگیری کارمندان شما با دسترسی مدیریت وارد پنل شخصی خود می شوید و تردد هر کارمند را هم به صورت آنلاین می توانید مشاهده کنید هم تردد هایی که قبلا ثبت شده را می توانید مشاهده کنید.

تردد هایی که قبلا برای کارمندان ثبت شده روی نقشه به صورت است که تمام مسیر هایی که کارمند از آن عبور کرده با رنگ قرمز برای شما نمایش داده می شود و هر جا توقف کرده باشد به شما نمایش می دهد که چقدر توقف داشته و توقف او چند دقیقه بوده.

مشتریان

customers

500 +
شرکت ثبت شده
12000 +
کارمند ثبت شده
1500 +
پروژه تشکیل شده

استفاده از

30 روز کاربری رایگان

و استفاده از تمام خدامات

تصاویر کارمپ

KarMap images

    سوالات متداول

    FAQ

    تلفن تماس

    02191090814-15

    پست الکترونیکی

    info@Karsu.com

    کلیه محتواها و مطالب متعلق به شرکت کارسو می باشد