تماس اضطراری

09119900682

کارساعت

نرم افزار حضور و غیاب

30 روز کاربری رایگان

ویژگی های کارساعت

کارساعت specifications

داشبرد مدیریتی

در سامانه حضور و غیاب از طریق داشبرد مدیریتی به راحتی همه کارمندان را رصد کنید و چک کنید چه کسانی حاضر و چه کسانی غایب هستند، درخواست های مرخصی را مشاهده کنید و گزارش کارمندانی که دارای تردد ناقص یا موقتی هستند را دریافت کنید.

یکپارچه با سایر محصولات

یکی از برترین مزیت های نرم افزارهای امروزی یکپارچگی آنهاست. با توجه به یکپارچگی کارساعت با سایر زیرسیستم های مختلف در کارسو، در صورت استفاده از آن می توانید از اطلاعات وارد شده در آن برای کارسال، کارفود، کارمپ، کارتیک و کارپول نیز استفاده کنید.

معرفی انواع شیفت

امکان معرفی انواع شیفت روزانه، هفتگی، گردشی و تعاریف اختصاصی به مدیران سازمان ها کمک میکند تا بدون هیچگونه محدودیتی بتوانند زمان حضور کارمندان در شرکت را به راحتی هرچه تمامتر مدیریت نمایند.

قوانین کارکرد

با تعیین و تخصیص قوانینی همچون محاسبات اضافه کاری به صورت روزانه یا ماهانه، تعیین همپوشانی های اضافه کار و کسری کار، تعیین محدودیت در درخواست ها، تعیین حداکثر مرخصی مجاز در سال و پارامترهایی همچون این موارد میتوانید مدیریت ترددهای کارمندان را به شیوه های مختلف برای گروه های مختلف کارمندان تنظیم کنید.

مشاهده بیشتر

مشاوران کارسو همراه شما هستن

درباره کارساعت

About KarSaat

سامانه حضور و غیاب آنلاین

حضور و غیاب کارمندان یکی از بخش های مهم مدیریت کسب و کار و همچنین جزء دغدغه های همیشگی واحد منابع انسانی است. بدون یک سیستم حضور و غیاب دقیق نمی شود میزان وفاداری و کیفیت عملکرد نیروها را ارزیابی کرد. وقتی می خواهید به کارمندان خود بر اساس عملکردشان امتیاز دهید، این عملکرد تنها بر پایه سخت کوشی ارزیابی نمی شود؛ سازگاری با مقررات و فرهنگ سازمانی نیز وجه مهمی است و بدون داشتن یک سامانه حضور وغیاب، بررسی داده ها کار دشواری خواهد بود.

کارساعت به شما این امکان را می­دهد تا کنترل حضور و غیاب پرسنل را بر اساس تعریف انواع شیفت با پارامترهایی نظیر ساعات ورود و خروج، اضافه کاری، تعطیل کاری، جمعه کاری، کسری کار، تاخیر، تعجیل، شبکاری و نوبت کاری های صبح عصر شب داشته باشید. همچنین در لحظه قادر به مشاهده گزارش کارکرد آنلاین و یا دریافت خروجی به صورت فایل اکسل یا خروجی برنامه های حسابداری در کارسو خواهید بود تا به راحتی کارکرد ساعتی پرسنل را برای محاسبه حقوق و دستمزد داشته باشید، البته محاسبه حقوق کارمندان توسط نرم افزار حقوق و دستمزد کارسو انجام می شود.

پنل مدیریتی کارآمد

About KarSaat

مدیریت سامانه حضور و غیاب

در سامانه حضور و غیاب شما به عنوان مدیر در مورد تایم حضور و عدم حضور کارمندان، و کارمندان حاضر و غایب به اطلاعات طبقه بندی شده و دقیقی دسترسی دارید، در مورد کارمندانی که تردد ناقص دارند یا موقتی هستند شما اطلاعات کامل دارید.

در پنل مدیریتی سامانه حضور و غیاب کارسو تاخیر کاری کارمندان به شما نمایش داده می شود و شما می توانید برای آن قوانین مختلفی تعیین کنید. مثلا به ازای 5 روز تاخیر در ماه یک مبلغی از حقوق کارمند کسر کنید، یا اینکه تاخیر کاری را ببخشید.

شما برای ساعات ورود و خروج کارمندان این دسترسی را دارید که در سامانه حضور و غیاب ساعتی را به عنوان ساعت ورود مشخص کنید و یک تایمی به عنوان زمان شناور تعیین کنید و به ازای آن تاخیر برای کارمندان محاسبه نشود. مثلا شما در سامانه حضور و غیاب ساعت 9 را ساعت ورود تعیین می کنید و 45 دقیقه تایم شناور تعیین می کند، یعنی اگر کارمندان تا ساعت 9:45 وارد شرکت شوند و حضور خود را ثبت کنند در سامانه حضور و غیاب تاخیری برای آنها محاسبه نمی شود.

بدون محدودیت برای تعداد پرسنل

About KarSaat

تعداد پرسنل در سامانه حضور و غیاب

اگر سازمان یا شرکت بزرگی دارید که تعداد کارمندانتان زیاد است، قطعا میدانید که سیستم های آفلاین و سنتی برای سازمانی در این سطح قطعا کار دشواری خواهد بود. زیرا هر کدام از این کارمندان دارای شرایط خاصی هستند و موقعیت های شغلی شان با هم متفاوت است. ولی در نرم افزار حضور و غیاب کارسو شما هیچ محدودیتی برای تعداد پرسنل نخواهید داشت.

خودتان می دانید که مدیریت کارمندان در ابعاد زیاد کار بسیار دشواری است. برای مثال ثبت مرخصی، تاخیر، تعجیل کاری، اضافه کاری و محاسبه ساعات کاری شرکتی که کارمندان زیادی دارد کار زمان بر و سختی است و قطعا خطای انسانی در محاسبات آن رخ می دهد.

در نرم افزار حضور و غیاب تمام این عملیات ها به صورت خودکار در سیستم انجام خواهد شد و نیازی به وارد کردن و محاسبه دستی نخواهید داشت.

تعریف پرسنل

About KarSaat

اضافه کردن پرسنل در اتوماسیون حضور و غیاب

برای تعریف پرسنل کافیست مدیر نام و نام خانوادگی و شماره موبایل کارمند را در پنل وارد کند، پنل شخصی برای کارمند ساخته می شود. نام کاربری کارمند شماره موبایل اوست و رمز ورود برای او پیامک می شود و میتواند وارد پنل خود شود.

تمامی این اطلاعات پرسنل به در سامانه حضور و غیاب ذخیره می شود و همیشه در دسترس شما خواهد بود، درحالی که آرشیو کردن اطلاعات کارمندان به صورت فیزیکی در زوم کن و... کاری دشوار است و احتمال گم شدن مدارک یا سخت پیدا شدن آنها همیشه وجود دارد.

محاسبه و مشاهده میزان ساعت کاری هر فرد

About KarSaat

مشاهده ساعت کاری در نرم افزار حضور و غیاب

سامانه حضور و غیاب کارسو به مدیران و کارمندان این امکان را می دهد که به راحتی میزان کارکرد خود را به صورت روزانه و ماهانه مشاهده کنند. همچنین می توانند مرخصی، غیبت، اضافه کاری و ماموریت را مشاهده کنند.

در پنل شخصی سامانه حضور و غیاب آنلاین این اطلاعات قابل مشاهده است و هر فرد می تواند تمامی این اطلاعات را ببیند و طبق آن برنامه ریزی بهتری برای زمانش داشته باشد و ساعات کاری خودش را مدیریت کند که در ماه قرار است چند ساعت کار کند و چند ساعت کار می کند.

بدون سامانه حضور و غیاب کامندان نمی توانند برنامه درستی برای تایم کاری خود داشته باشند، شاید کارمندان دو سه روز ساعات کاری خود و ورود و خروج خودشان را کنترل کنند، اما این کار در بازه ی زمانی هفته و ماه برای آنها دشوار می شود، اما در سامانه حضور و غیاب در نمودار ها و داده های ساده به راحتی این کار امکان پذیر است.

ساعت کاری هر پروژه

About KarSaat

سامانه حضور و غیاب و تفکیک ساعات کاری هر پروژه

یکی از دغدغه های کارفرمایانی که چند پروژه موازی دارند این است که میزان ساعت کاری کارمندان روی هر پروژه چقدر بوده تا حقوقشان از بودجه همان پروژه پرداخت شود.

در سامانه حضور و غیاب آنلاین کارمندان هنگام شروع کار بر روی هر پروژه که مشغول به کار باشند در پنلشان روی آن پروژه کلیک می کنند و ساعت کاری برای همان پروژه حساب می شود و شما دقیقا میدانید هر کارمند چقدر روی هر پروژه زمان گذاشته است.

با این کار مطمئن هستید که میزان هزینه هایی که روی هر پروژه داشته اید دقیق بوده.

مشتریان

customers

500 +
شرکت ثبت شده
12000 +
کارمند ثبت شده
1500 +
پروژه تشکیل شده

استفاده از

30 روز کاربری رایگان

و استفاده از تمام خدامات

تصاویر کارساعت

KarSaat images

    سوالات متداول

    FAQ

    تلفن تماس

    02191090814-15

    پست الکترونیکی

    info@Karsu.com

    کلیه محتواها و مطالب متعلق به شرکت کارسو می باشد