معرفی کتاب “هر برند یک قصه است”

این کتاب در حقیقت، آموزش نوعی قصه‌گویی است که با این آموزش به افراد کمک می‌کند تا کسب و کارشان را بهبود بخشند و بتوانند پیام صریح‌تر و واضح‌تری را انتقال دهند. در حقیقت، این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه به بهترین شکل کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ زیرا اولین قدم که در پیشرفت کار افراد نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد، چگونگی معرفی آن به سایرین است. در صورتی که شما بتوانید با مخاطبین خود به شیوه‌ی صحیح ارتباط برقرار کنید و پیام‌هایتان را به صورت واضح به آن‌ها منتقل کنید، می‌توانید آینده‌ی روشنی را در کسب و کار خود رقم بزنید.

این کتاب را نباید مشابه یک کتاب خشک که در آن به آموزش نحوه‌ی مدیریت و چگونگی ایجاد تولید محتوا در ارتباط با یک نوع شغل و مهارت می‌پردازد، اشتباه بگیرید. این کتاب به صورت قصه‌گویی، نحوه‌ی معرفی موفق یک کالا یا محصول را مطابق با اصول هفت‌گانه قصه‌گویی به شما یاد می‌دهد تا بتوانید با اطلاعات کافی به بهترین شکل در شغل خود پیشرفت کنید. 

معرفی دونالد میلر، نویسنده کتاب «هر برند یک قصه است»!

دونالد میلر نویسنده‌ی آمریکایی کتاب «هر برند یک قصه است» در 12 اوت 1971 متولد شده است. او صاحب تجارت و سخنران عمومی است. مدیرعامل شرکت Story Brand است که در آن به مشاغل مختلف کمک می‌کند تا بتوانند پیام‌های خود را به صورت شفاف و به بهترین شکل به دیگران انتقال دهند. کتاب Blue like Jazz یکی از کتاب‌های پرفروشی است که به قلم دونالد میلر نوشته شده است.


پیشنهاد می شود با بیزینس کوچینگ و تاثیر آن بر کسب و کار ها آشنا شوید.


خواندن کتاب هر برند یک قصه است برای چه کسانی مفید خواهد بود؟

اگر شما فردی هستید که به تازگی کاری را شروع کردید و یا می‌خواهید تحولی را در کار خود انجام دهید که پیشرفت قابل توجهی برای شما رقم بخورد، سامانه آنلاین کنترل کسب و کار کارسو به شما توصیه می‌کند که از خواندن این کتاب غافل نشوید. این کتاب مانند برخی کتاب‌ها در حوزه آموزش تولید محتوا و بازاریابی، لحنی خشک ندارد که مخاطب را خسته کند و پس از زمان کوتاهی میلی به خواندن کتاب نداشته باشد.

این کتاب با شیوه‌ی قصه‌گویی به لحنی متفاوت تمام اصول کسب و کار را در حوزه‌ی تولید محتوا و مدیریت به افراد آموزش می‌دهد. همچنین، در این کتاب از کسب و کار آنلاین نیز غافل نشده‌اند و در ارتباط با ایجاد تولید محتوای کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ نیز آموزش‌های لازم داده شده است.

فرد پس از خواندن این کتاب، با رعایت مطالب گفته شده و داشتن مهارت‌های کافی، به پیشرفت قابل توجهی در کسب و کار خود دست پیدا کرده و به بهترین شکل می‌تواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه برند خود را با استفاده از اصول هفت گانه به قصه‌ای تبدیل کنید که قهرمانش مخاطبین شما باشند.

کتاب هر برند یک قصه است چگونه به افراد کمک می‌کند؟

  • این کتاب برای ساخت برند و فهم مطالب راهکارهای سخت و پیچیده پیش روی افراد نمی‌گذارد.
  • به علت نحوه‌ی بیان مطالب، این کتاب برای همه‌ی افراد مناسب است و می‌تواند به آن‌ها کمک کند.
  • کتاب هر برند یک قصه است معرفی محصول و خدمت را به زبانی ساده به افراد می‌آموزد تا درک آن توسط مخاطب بهتر صورت گیرد.
  • به افراد آموزش می‌دهد چگونه ارزش محصولات خود را بالا ببرند.
گزیده‌ای از کتاب هر برند یک قصه است!

چارچوب استوری‌برند، همان فرمولی است که دنبالش هستیم. می‌دانیم جواب می‌دهد چون مردمان دنیا هزاران سال به‌نوعی از این فرمول برای قصه‌گویی بهره برده‌اند. منظورم خلاصهٔ بهترین روش‌هاست. وقتی پای جلب توجه مردم در میان باشد، این فرمول بیشترین کمک را به ما می‌کند. با دانستن این فرمول‌ها، می‌توانیم مسیر بیشتر قصه‌ها را پیش‌بینی کنیم. من به ‌قدری آن‌ها را خوب می‌شناسم که همسرم دوست ندارد با هم به سینما برویم، چون می‌داند بعضی وقت‌ها ممکن است دم گوشش بگویم «این یارو سی‌ویک دقیقه دیگه می‌میره!»

فرمول‌های قصه،‌ مسیرهای نخ‌نما را برای مغز فاش می‌کنند و ما هم اگر بخواهیم در کارمان دوام بیاوریم، باید محصولات‌مان را در همین مسیر قرار بدهیم. اگر قصد دارید این کتاب را تا آخر بخوانید، باید به شما هشدار بدهم که پس از خواندن آن دیگر نمی‌توانید فیلم ببینید. منظورم این است که این چیزها واقعاً فرمول دارند. پیش‌بینی‌پذیر هستند. البته این پیش‌بینی‌پذیر بودن هم دلیلی دارد. قصه‌گوها دریافته‌اند که چطور توجه مخاطب را ساعت‌ها به خود جلب کنند. خبر خوب این‌که…