مدیریت مساعده پرسنل

مساعده هایی که توسط پرسنل درخواست شده است، از این بخش قابل دسترس هستند. همچنین میتوانید از این بخش برای کارمندان خود، بدون آنکه آنها درخواستی ثبت کرده باشند، مساعده ثبت نمایید.

1- برای دسترسی به این بخش از منوی کارپول – تخصیص – زیرمنوی مساعده را انتخاب نمایید. در این صفحه قادر هستید لیست مساعده های درخواستی را مشاهده نمایید و نسبت به تایید یا رد آنها اقدام کنید.

۲- این بخش در دسترس افرادی است که به مجوز “تخصیص مساعده به کارمندان” دسترسی داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر با این بخش به محتوای آموزشی معرفی دسترسی ها و تخصیص دسترسی ها مراجعه کنید.

3- در هنگام تخصیص مساعده جدید به کارمندان، از لیست کارمندان، موارد مورد نظر را انتخاب نمایید و سپس اطلاعات مساعده را تعیین کنید و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

4- برای تایید، رد و یا ویرایش مساعده روی دکمه ویرایش بزنید و اطلاعات مورد نظر را تعیین کنید و پس از تایید یا رد درخواست، بر روی ذخیره کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *