عیب یابی ثبت تردد با gps

این قابلیت به مدیران کمک میکند تا نیازی به استفاده از دستگاه های ساعت زن نداشته باشند. این عمل پیش نیازهایی دارد و چنانچه این موارد رعایت نشود، کارمند در هنگام ثبت تردد با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

1- دسترسی به مجوز : دقت داشته باشید فقط و فقط زمانی کارمند میتواند در محدوده شرکت از طریق gps تردد بزند که در بخش دسترسی ها، گزینه مشخص شده در تصویر برای او فعال باشد.

2- در بخش دسترسی ها حتما چک کنید که دسترسی به مجوز مشخص شده در تصویر غیر فعال باشد. چرا که در این صورت کارمند از هرکجا که بخواهد میتواند تردد ثبت نماید.

3- اینترنت در دسترس باشد: چنان چه از اینترنت دیتای سیم کارت استفاده میکنید، وضعیت آنتن دهی و اینترنت حداقل در حالت +h باشد.

4- تنظیمات gps روشن باشد و روی بهترین حالت مکان یابی تنظیم شود.

5- در حالتی که gps روشن است، دسترسی اپلیکیشن کارسو به آن مجاز باشد.

6- گوشی در موقعیتی باشد که GPS خوب کارکند. معمولا در طبقه های زیر هم کف ، اتاق های بدون پنجره ، آسنسور و مکان های پوشیده بخوبی کار نمیکند.

7- گوشی کاربر مجاز باشد و قبلا توسط مدیر تایید شده باشد. برای توضیحات بیشتر رجوع شود به محتوای آموزشی تعیین دستگاه های مجاز در بخش های آموزشی قبلی.

8- در صورتی که در محدوده تعیین شده شرکت حاضر هستید و همچنان سیستم مکان شما را خارج از محدوده تشخیص میدهد، سعی کنید در کنار یک پنجره و یا در یک فضای باز غیر مسقف مجدد امتحان کنید.

9- gps همیشه دقیق نیست و همواره با خطاهای چند متری رو به رو خواهید شد. لذا سعی کنید در هنگام تعریف مکان های مجاز، محدوده شرکت را کمی بزرگتر از ابعاد واقعی آن درنظر بگیرید.

به عنوان مثال در تصویر زیر قسمت زرد رنگ اندازه واقعی ساختمان شرکت و کادر قرمز رنگ محدوده تعیین شده جهت ثبت تردد می باشد.

9- عدم کارکرد صحیح در مرورگر و لپتاپ : در صورتی که در حال استفاده از pc یا کامپیوتر خانگی و لپتاپ هستید، این سیستم خوب عمل نمیکند و معمولا تشخیص ها بسیار ضعیف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *