کارپوشه

سامانه جامع اطلاعات پرسنلی

کارپوشه چیست ؟

سامانه جامع اطلاعات پرسنلی

سامانه پرسنلی کارپوشه برای شما این امکان را فراهم می کند که سازمان خود را طراحی کنید و اطلاعات کارکنانتان را همراه با جزئیات لازم در دسته بندی های مورد نظرتان ثبت کنید و خروجی ها را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. در این صورت می توانید به آسانی و با نظم بیشتری کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

در کارپوشه شما قادر خواهید بود جزء جزء سازمان خود را ترسیم نمایید و با معرفی مدیران سطح بالا و باتنفیذ اختیارات از کل به جزء، فرایند مدیریت را راحت تر و دغدغه و استرس های آن را کاهش دهید. 

ورود به پنل کاربری

مجموعه کارسو برای رفاه حال مشتریان، دسترسی به پنل کاربری را از روش های مختلف میسر ساخته است. کاربران قادر هستند با کلیک بر روی هر یک از دکمه های زیر پلت فرم مورد نظر خود را انتخاب کنند و در ادامه محل کار خود را مدیریت نمایند.

با ویژگی های کارپوشه بیشتر آشنا شوید...

چرا باید کارپوشه را داشته باشیم ؟

تصور کنید که در راه جلسه ای هستید و می توانید از بیوگرافی همه افرادی که در آن جلسه حضور دارند بازدید کنید. دیگر هیچ معرفی ناجور یا پروژه فراموش شده ای وجود نخواهد داشت. تنها با ضربه یک انگشت می توانید دقیقاً ببینید که هر کدام از افراد در کدام پروژه ها همکاری کرده، سمت او چیست و چه خصوصیاتی دارد. در این صورت قطعا مکالمه راحت تری خواهید داشت.

چارت سازمانی

با تعریف چارت سازمانی در کارپوشه می توانید زنجیره های فرماندهی درون سازمان را مشخص کنید. در این بخش، نام و مسئولیت کارمندان با خطوطی که آن ها را به سایر کارمندان و بخش ها متصل می کند، نشان داده می شود.

گزارش گیری

با استفاده از نرم افزار کارپوشه می توانید اعضای شرکت را بر اساس پارامترهای هویتی، تحصیلی، بیمه ای و یا تاهل و تجرد دسته بندی کنید. نرم افزار خروجی هر گزارش را در قالب یک فایل اکسل به شما ارائه می کند.

تعامل میان کارفرما و کارمند

مطمئن باشید که جدیدترین نسخه اطلاعات در مقابل شماست و لازم نیست منابع انسانی تنها بخشی باشد که مسئولیت ویرایش اطلاعات را عهده دارد.

معرفی سطوح دسترسی

امکان معرفی سطوح دسترسی، متناسب با نقشی که کارمند در سازمان دارد. تنها کسی که به همه امکانات پنل دسترسی دارد مدیر سازمان است و بقیه متناسب با نقش کاربری محدود می شوند.

درج اطلاعات پرسنلی

با آرشیو اطلاعات هر یک از اعضا، شامل اطلاعات هویتی، بیمه ای،بانکی و آدرس محل سکونت نیروهای خود را بهتر بشناسید. این ها اطلاعات بسرعت جمع می شوند و در زمان جستجوی شخصی با مهارت خاص بسیار مفیدند.

بارگزاری داده ها

کارمندان می توانند اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگزاری کنند تا کارفرما با نظارت خود هر کدام از اطلاعات را تایید یا رد کند. همچنین می توانید مدارک مورد نیاز را به ترتیب درجه اهمیت دسته بندی کنید تا کارمندان هرچه سریع تر آن ها را فراهم کنند.

هماهنگی زیر سیستم ها

یکی از برترین مزیت نرم افزارهای امروزی یکپارچگی آنهاست. با توجه به یکپارچگی زیرسیستم های مختلف در کارسو، در صورت استفاده از کارپوشه می توانید از اطلاعات وارد شده در آن برای کارسال، کارفود، کارساعت، کارمپ، کارتیک و کارپول نیز استفاده کنید.

درخواست مشاوره رایگان

در صورت نیاز به مشاوره، لطفا نام و نام خانوادگی خود به همراه شماره موبایل و نام شهرستان را از طریق فرم رو به رو برای ما ارسال نمایید.

 

با ارسال اطلاعات خود از طریق این فرم، کارشناسان ما ظرف مدت حداکثر ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره لازم را در مورد محصولات به شما خواهند داد.

براحتی از سیستم جدید استفاده کن

هر سیستمی در نگاه اول ممکن است برای کاربر پیچیده بنظر برسد. سعی ما بر آن است که تجربه کاربری متفاوت از آنچه را که کاربران از یک سیستم جامع یکپارچه انتظار دارند را در عین سادگی بوجود آوریم. لطفا پس از راه اندازی محل کار خود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سیستم را به نحوه احسن پیاده سازی نمایید.

۰۸۱۵ ۹۱۰۹ – ۰۲۱

۰۸۱۴ ۹۱۰۹ – ۰۲۱

۰۰۱۲ ۹۹۳ – ۰۹۱۱

اول ببین، بعد بخر

با توجه به وجود انواع سامانه های مدیریت آنلاین کسب و کار، کارسو این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند قبل از خرید محصول امکانات و کیفیت آن را مورد بررسی و ارزیابی خود قرار دهند. 

لذا به راحتی برای یک حساب کاربری بسازید و پس از ورود به حساب کاربری خود، با انتخاب گزینه دمو در پنل انتخاب محصولات بصورت کامل و بدون محدودیت محصولات کارسو را مورد ارزیابی خود قرار دهید.