سامانه پرسنلی

کارپوشه

سامانه پرسنلی (کارپوشه)

تصور کنید که در راه جلسه ای هستید و می توانید از بیوگرافی همه افرادی که در آن جلسه حضور دارند بازدید کنید. دیگر هیچ معرفی ناجور یا پروژه فراموش شده ای وجود نخواهد داشت. تنها با ضربه یک انگشت می توانید دقیقاً ببینید که هر کدام از افراد در کدام پروژه ها همکاری کرده، سمت او چیست و چه خصوصیاتی دارد. در این صورت قطعا مکالمه راحت تری خواهید داشت.

سامانه پرسنلی کارپوشه برای شما این امکان را فراهم می کند که اطلاعات کارکنانتان را همراه با جزئیات لازم در دسته بندی های مورد نظرتان ثبت کنید و خروجی ها را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. در این صورت می توانید به آسانی و با نظم بیشتری کنترل اوضاع را در دست بگیرید. از جمله امکانات سامانه پرسنلی کارپوشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعریف چارت سازمانی و دپارتمان ها

چارت یا نمودار سازمانی برای کل اعضا، مانند یک منبع حیاتی است و همیشه به بخشی از برنامه روزمره تبدیل می شود که همه از آن بهره می برند. با تعریف چارت سازمانی در سامانه پرسنلی کارپوشه می توانید زنجیره های فرماندهی درون سازمان را مشخص کنید. در این بخش، نام و مسئولیت کارمندان با خطوطی که آن ها را به سایر کارمندان و بخش ها متصل می کند، نشان داده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید دپارتمان های سازمانی گوناگونی تعریف کنید و برای هر یک از آن ها سرپرست تعیین نمایید. با مشاهده چارت سازمانی شرکت، افراد می توانند به درک سریعی از نحوه طراحی سازمان، سطوح گوناگون آن و جایگاه هر یک از کارکنان در سازمان برسند.

گزارش گیری در سامانه پرسنلی کارپوشه

با استفاده از سامانه پرسنلی کارپوشه می توانید اعضای شرکت را بر اساس پارامترهای هویتی، تحصیلی، بیمه ای و یا تاهل و تجرد دسته بندی کنید. نرم افزار خروجی هر گزارش را در قالب یک فایل اکسل به شما ارائه می کند. به عنوان مثال اگر بخواهید ببینید که در سازمانتان چند کارمند زن متاهل دارید که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، سامانه پرسنلی کارپوشه به سرعت لیستی از همه افراد با این شرایط را به شما ارائه خواهد کرد.

همین حالا از دموی رایگان ۳۰ روزه کارپوشه استفاده کنید

با توجه به وجود انواع سامانه های پرسنلی، کارسو این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند قبل از خرید محصول امکانات و کیفیت آن را مورد بررسی و ارزیابی خود قرار دهند. 

لذا به راحتی برای یک حساب کاربری بسازید و پس از ورود به حساب کاربری خود، با انتخاب گزینه دمو در پنل انتخاب محصولات بصورت کامل و بدون محدودیت سامانه پرسنلی کارپوشه را مورد ارزیابی خود قرار دهید.

تعامل میان کارفرما و کارمند

در سامانه پرسنلی کارپوشه اگر کاربران ویرایشی در اطلاعات خود انجام دهند، این ویرایش به صورت Real time یا بلادرنگ در سیستم ذخیره می شود. بنابراین همواره می توانید مطمئن باشید که جدیدترین نسخه اطلاعات در مقابل شماست و لازم نیست منابع انسانی تنها بخشی باشد که مسئولیت ویرایش اطلاعات را عهده دارد. امروزه می توان داده ها را با سایر سیستم های منابع انسانی داخلی همگام سازی کرد، تا مطمئن باشید که نمودار سازمان همیشه به روز است و کارمندان و مدیران می توانند برای ایجاد تغییرات به راحتی وارد برنامه شوند.

تنظیم سطوح گوناگون دسترسی برای کاربران

شما در سامانه پرسنلی کارپوشه می توانید برای کارکنان خود، متناسب با نقشی که در سازمان دارند، مجوز دستیابی به اطلاعات را صادر کنید و برای هر یک سطح دسترسی متفاوتی تعیین نمایید. تنها کسی که به همه امکانات پنل دسترسی دارد مدیر سازمان است و بقیه متناسب با نقش کاربری شان محدود می شوند. برای مثال تنها کسی که به اطلاعات مالی دسترسی دارد، حسابدار سازمان است.

درج اطلاعات پرسنلی

سامانه پرسنلی به شما امکان می دهد که با آرشیو اطلاعات هر یک از اعضا، شامل اطلاعات هویتی، بیمه ای،بانکی و آدرس محل سکونت نیروهای خود را بهتر بشناسید. این ها اطلاعات مهمی هستند که به سرعت جمع می شوند و در زمانی که به جست و جوی شخصی با مهارت خاص می پردازید بسیار مفیدند.

با استفاده از سامانه پرسنلی کارپوشه، به سرعت افراد مورد نیاز خود را در سازمان پیدا می کنید و کارمندان شما می توانند خیلی سریعتر با یکدیگر آشنا شوند و بازده بیشتری داشته باشند. بنابراین این سامانه افراد را به یکدیگر متصل می کند؛ فراتر از این که چه کسی باشند، چه کاری انجام دهند و یا در کدام بخش کار کنند، این راه حلی ایده آل برای یک شرکت در حال رشد با نیروی کار پراکنده، یا هر سازمانی است که می خواهد فرهنگ اشتراک ایده ها و اطلاعات را تقویت کند.

سامانه پرسنلی

امکان بارگزاری داده ها توسط کارمندان

با استفاده از سامانه پرسنلی کارپوشه، کارمندان می توانند اطلاعات و مدارک مورد نیاز را بارگزاری کنند تا کارفرما با نظارت خود هر کدام از اطلاعات را تایید یا رد کند. همچنین با استفاده از سامانه کارپوشه می توانید مدارک مورد نیاز را به ترتیب درجه اهمیت دسته بندی کنید تا کارمندان هرچه سریع تر آن ها را فراهم کنند

هماهنگی با نرم افزارهای دیگر

با توجه به یکپارچگی سیستم کارسو، در صورت استفاده از سامانه پرسنلی کارپوشه می توانید از اطلاعات وارد شده در آن برای تقویم سازمانی آنلاین(کارسال ) ،اتوماسیون تغذیه (کارفود) ،سامانه حضور غیاب آنلاین (کارساعت)، سامانه رهگیری آنلاین کارمندان (کارمپ)، دستگاه حضور غیاب(کارتیک) و نرم افزار حقوق و دستمزد(کارپول) نیز استفاده کنید.

اکنون که ویژگی های کارپوشه را می دانید، می توانید روی این موضوع تمرکز کنید که چگونه بیشترین بهره را از آن ببرید و در کسب و کار خود، به بهترین تبدیل شوید.