نرم افزار حضور غیاب آنلاین

سامانه حضور و غیاب آنلاین

سامانه حضور و غیاب آنلاین

حضور و غیاب کارمندان یکی از بخش های مهم مدیریت کسب و کار و همچنین جزء دغدغه های همیشگی مدیریت منابع انسانی است. بدون یک سیستم حضور و غیاب دقیق نمی شود میزان وفاداری و کیفیت عملکرد نیروها را ارزیابی کرد. وقتی میخواهید به کارمندان خود بر اساس عملکردشان امتیاز دهید بدون داشتن یک سامانه حضور وغیاب، کار دشواری پیش رو خواهید داشت.

همان طور که می دانید عملکرد کارکنان تنها بر پایه سخت کوشی آن ها محاسبه نمی شود؛ سازگاری با مقررات و فرهنگ سازمانی نیز وجه مهمی از عملکرد کارکنان است و بررسی داده ها به صورت دستی کار دشواری خواهد بود. بنابراین استفاده از سیستم حضور و غیاب آنلاین برای هر سازمانی لازم به نظر می رسد.

 در ادامه به چهار دلیل اساسی برای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کارساعت می پردازیم.

کارساعت کاربردی تر است

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین در مقایسه با سیستم حضور و غیاب دستی، بسیار کاربردی تر است. کارساعت یک سیستم حضور و غیاب آنلاین در بستر وب و موبایل است. با استفاده از این محصول راه های زیادی برای کارکنان شما وجود دارد که ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند . مرسوم ترین این راه ها ثبت از طریق دستگاه حضور غیاب ، ثبت ورود و خروج بنا به اعتماد متقابل میان کارفرما و کارمند و همچنین ثبت تردد در موقعیت مکانی شرکت است.

با استفاده از این سامانه کارمندان شما دیگر مجبور نیستند فرم های حضور و غیاب را (به جای خود یا دیگران! ) پر کنند.

سامانه کارساعت بررسی لیست های حضور و غیاب را برای مدیران آسان کرده است. حتما شما هم به عنوان یک مدیر مشغله های زیادی دارید. کافی است لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را باز کنید تا ببینید کدام یک از کارکنانتان هنوز وارد دفتر نشده است.

داده های زمانی واقعی(Realtime)

سامانه حضور و غیاب
سامانه حضور و غیاب

وقتی می خواهید میزان تاخیرهای یکی از کارکنانتان را بررسی کنید، انجام این کار به صورت دستی زمان زیادی خواهد گرفت.اما با سامانه حضور و غیاب کارساعت در هر زمان یا مکانی که باشید به اطلاعات لازم دسترسی خواهید داشت. کلیه فرامین هشداری و عملیاتی در این سیستم real time است و با انجام یک عملیات توسط کاربر ، نتایج آن بلافاصله در سایر گزارش ها اعمال می شود.

همچنین اگر از زاویه دید کارمندان نگاه کنیم، این سامانه به نیروها اجازه خواهد داد در هر مکانی که هستند کار خود را بدون نگرانی انجام دهند. اگر نیروی کار شما خارج از شرکت کار می کند، با کارساعت این امکان فراهم می شود که او تردد خود را در محدوده مکانی مورد توافق ثبت نماید.

تمرکز

بسیاری از سازمان های بزرگ دارای شعبه های متعدد اند. این سازمان ها هزاران کارمند دارند که هر کدامشان دارای حقوق و تعهدات خاص خود است. برای شرکت هایی در این سطح دشوار خواهد بود که همچنان به صورت دستی و با صفحات کاغذ همه چیز را کنترل کنند. برای چنین شرکت هایی ضروری تر است که از سامانه های آنلاین کنترل کسب و کار استفاده کنند. برای ساده تر شدن مدیریت دستمزدها می توانید از سامانه حقوق و دستمزد کارسو استفاده کنید که یکی دیگر از سامانه های آنلاین کنترل کسب و کار است.

اثربخشی و شفافیت

به غیر از روسا و مدیران، خود کارکنان هم نیاز دارند که به اطلاعات حضور و غیاب دسترسی داشته باشند. آن ها نیز می خواهند بدانند که در طول یک ماه چند ساعت غیبت، تاخیر،مرخصی و یا اضافه کاری داشته اند. بدون یک نزم افزار آنلاین، کارمندان مجبورند برای دستیابی به اطلاعات، لیست حضور غیاب را به صورت دستی از دپارتمان منابع انسانی درخواست کنند و چه بسا که دپارتمان تمایلی به ارائه لیست نداشته باشد. این اتفاق در رابطه میان کارکنان و کارفرما باعث عدم شفافیت می شود که به هیچ وجه مطلوب نیست.

فواید بالا تنها با استفاده از یک سامانه حرفه ای به دست خواهند آمد. سامانه کارساعت به شما این امکان را می دهد که به آسانی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب، تاخیر و برگه های مرخصی را مدیریت کنید. این سامانه کار دپارتمان منابع انسانی را آسان تر می کند و از تقلب های احتمالی کارکنان نیز جلوگیری می نماید.

اگر هنوز مشغول استفاده از روش های دستی و کاغذی برای کنترل نظم در سازمانتان هستید، امروز زمان خوبی است که روشی جدیدتر را امتحان کنید.

با استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین کارساعت، کار را برای خود و کارکنانتان آسان تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *