مدیریت آنلاین کسب و کار

مدیریت آنلاین کسب و کار

مدیریت آنلاین کسب و کار

مدیریت آنلاین کسب و کار، در هسته خود ، بازتابی از استانداردهای اخلاقی یک شرکت است. شرکتی با اخلاق قوی و تجارت با روشی شرافتمندانه و فراتر از هیئت مدیره متوجه خواهد شد که مدیریت کسب و کار خود را به صورت آنلاین بسیار راحت تر کرده است ، در حالی که شرکتی که اشتباهات ، دروغها یا بررسی های جعلی را پنهان می کند ، سرانجام برعکس آن را پیدا خواهد کرد. در دنیای بیش از حد متصل امروز ، تنها زمان لازم است ، که یک عمل نادرست قدیمی حفر و برملا شود.

هنوز مواقعی وجود دارد که مدیریت آنلاین به مواردی بیش از ارائه خدمات خوب به مشتری و اعتراف به اشتباهات نیاز دارد. اینترنت زمینه پرورش اطلاعات نادرست و شایعات است و هزینه شهرت بد را هرگز نباید دست کم گرفت. هر سازمانی باید اطمینان حاصل کند که چنین رفتارهایی را کنترل می کند ، چه در خانه انجام شود و چه از طریق یک شرکت حرفه ای. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در کنترل اعتبار و مدیریت آنلاین کسب و کار آورده شده است.

برای اینکه سبک مدیریتی خود را به سبک مدیریت مدرن برسانید باید از مهم ترین عنصر پیشرفتی در عصر امروز استفاده کنید که چیزی جز فضای آنلاین نیست. همانطور که در مقالات قبلی مطالعه کرده اید مدیریت کسب و کار ها سبک ها و انواع مختلفی دارند.

ایجاد اعتبار در فضای آنلاین

بهترین راه برای ایجاد شهرت آنلاین، بدست آوردن تعداد زیادی نظر مثبت است. متأسفانه، همانطور که هر صاحب مشاغل به شما می گوید، هیچ میان بری وجود ندارد. فقط مشتریان راضی نظرات خوبی ارسال می کنند – بنابراین باید در ارائه خدمات عالی تلاش کنید.

با این حال ، این فقط اولین قدم است. بررسی های منفی همیشه ناخواسته هستند و معمولاً توسط مشتریانی نوشته می شوند که می خواهند ناامیدی خود را تخلیه کنند. در مقابل ، تعداد کمی از افراد احساس می کنند مجبورند بدون اینکه از آنها خواسته شود ، یک بررسی مثبت انجام دهند.

صاحبان مشاغل باید از مشتریان خود نظر بخواهند. روش های مختلفی برای انجام این کار به طور موثر وجود دارد:

  • شرکت هایی که آدرس ایمیل مشتری را جمع می کنند دارای یک مزیت هستند. به عنوان مثال ، یک مالک هتل می تواند پس از اقامت از طریق ایمیل به مراجعان مراجعه کند و با ادب درخواست بازبینی کند.
  • از مشتریان خود بخواهید که شبکه های اجتماعی شما بازدید کنند و و نظرات خود را در خصوص آن ارائه دهند. این درخواست باید مودبانه و به مثابه یک لطف شخصی مطرح شود.

نکات مدیریتی در کسب و کارهای آنلاین

مدیریت آنلاین
  • حتی بهترین مشاغل نیز می توانند نظرات منفی را به خود جلب کنند. با این حال ، با پاسخگویی منصفانه ، مودبانه و عذرخواهی ، می توانید در اعتبار آنلاین خود تأثیر مثبت بگذارید.
    مثلا یک “متشکرم” برای بازدید از وب سایت خود ، و یک عذرخواهی صمیمانه برای تجربه ناامید کننده آنها.
  • پاسخ مستقیم به هر یک از شکایات آنها باید مودبانه و صادقانه باشد – اگر احساس می کنید انتقادات بی اساس هستند ، با دیپلماسی این حرف را بزنید.
  • اگر از خدمات ضعیف شما انتقاد شد این را به عنوان فرصتی برای بهانه جویی نبینید. در این مواقع با رعایت تعارفات, افراد ناراضی را به بازگشت دعوت کنید

استراتژی های مدیریت آنلاین

اگرچه اخلاق سهم زیادی دارد ، اما این کل تصویر نیست. در بسیاری از مطالعات مواردی درباره مدیریت آنلاین وجود دارد که شامل اقدامات پیشگیرانه است ، که به ارتباطات خوب منتهی می شود. در اینترنت یک قانون نانوشته وجود دارد که میگوید:

اگر ارتباط برقرار نکنید ، وجود ندارید.

مدیران آینده نگر استراتژی های خود را برای کسب اعتبار برندشان اجرایی می کنند که تمام نقاط ارتباطی مشتری با کسب و کار را در بر میگیرد.

نکات مهم در رابطه با حضور در فضای آنلاین:

  • کنترل کنید.
  • پاسخ دهید.
  • درگیر شوید.
  • حل و فصل کنید.
  • پشتیبانی کنید.

علت خارج شدن از فضای آنلاین

 این نکته را در ذهن داشته باشید که اگر در فضای مجازی حضور ندارید امکان اینکه رقبای شما در فضای مجازی اعتبار کسب و کار شما را به خطر بی اندازند وجود دارد و این موضوع اصلا دور از ذهن نیست.هر از چند گاهی ، یک شرکت ممکن است متوجه شود که نیاز دارد تا یک وب سایت در اینترنت داشته باشد.توجه داشته باشد به هر قیمتی صفحه وب برای کسب و کار خود نسازید به این دلیل که حذف یک صفحه وب لزوماً یک فرآیند ساده نیست. مگر اینکه به راحتی آشکار شود که یک صفحه وب نادرست یا افتراآمیز است ، سازندگان محتوا اغلب می توانند از قوانین آزادی بیان یا موارد مشابه برای ادامه آن استناد کنند.

مهم است که در فضای آنلاین یک اعتبار خوب ایجاد کنید و به دقت آن را پرورش دهید. و توجه داشته باشید نظارت و حفظ حضور فعال و مثبت در فضای آنلاین هیچ جایگزینی ندارد.

چگونه اعتبار آنلاین خود را کنترل کنیم

سامانه آنلان کسب و کار

نظارت بر اعتبار آنلاین این نیست که فقط هر چند وقت یک بار یک جستجوی سریع در Google انجام دهید تا ببینید چه چیزی ظاهر می شود. تعدادی ابزار عالی در دسترس است که می تواند مقدار زیادی داده را برای نظارت برنیاز مشتری و شکایات و اطلاعات منفی تجزیه و تحلیل کند. توجه ویژه به یک یا چند مورد از این ابزارها می تواند به یک سازمان گزارش منظمی درباره بخش های مورد توجه در فضای آنلاین ارائه دهد.

ابزار های سنجش اعتبار حضور در فضای آنلاین

اابزارهای زیادی در دسترس هستند و بسیاری از آنها عملکردهای مشابهی را انجام می دهند ،در ادامه برخی از این ابزار هارا بررسی میکنیم:

  • تجزیه و تحلیل احساسات:
    از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل درک مشتری و اینکه آیا احساسات مثبت یا منفی است استفاده می کند
  • نظارت بر شبکه های اجتماعی:
    سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را برای ذکر نام تجاری رصد می کند
  • فیلتر کردن:
     گزینه های متعدد برای مرتب سازی و فیلتر کردن داده ها
  • سایت های لیست سیاه و لیست سفید:
     بررسی کنید آیا سایتی به دلیل هرزنامه در لیست سیاه قرار دارد یا خیر

چگونه اعتبار خود را در شبکه های اجتماعی مدیریت کنیم

زیرمجموعه نظارت آنلاین ، نظارت بر شبکه های اجتماعی است. بسیار مهم است که یک شرکت دارای استراتژی رسانه های اجتماعی است و پروفایل های مختلف خود را از نزدیک مدیریت می کند. رسانه های اجتماعی پتانسیل ایجاد اعتبار خوب را دارند ، اما می توانند به سرعت تبدیل به یک کابوس روابط عمومی شوند.

نظارت بر اعتبار آنلاین ممکن است برای شما کاری خسته کننده باشد، اما باید در لیست اولویت های مدیریت کسب و کار آنلاین خود قرار دهید. نام تجاری شما یکی از دارایی های اصلی پول ساز شماست که باید درفضای اینترنت از آن دفاع کیند. داشتن یک استراتژی مشخص برای مدیریت و ترمیم آن برای موفقیت شما حیاتی است. در پایان، شهرت شما است و پیروی از این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید نحوه درک آنلاین خود را کنترل کنید.

جمع بندی:

اتمسفر حال حاضر هر کاری در فضای آنلاین خلاصه میشود و نادیده گرفتن آن باعث سقوط اعتبار کسب و کار شما میشود. همانطور که می دانید سیستم حقوق و دستمزد کارمندان هم در حال حاضر با سیستم های حضور و غیاب آنلاین همانند دستگاه کارساعت شرکت کارسو انجام میشود و نظارت شما را بر روی تردد کارمندانتان که یکی از بزرگترین مسئولیت های مدیران است را  با ارائه سامانه آنلاین کنترل کسب و کار آسان کرده است. انسان همواره در حال سهولت بخشیدن به امور روزمره اش است تا بتواند راحت تر زندگی کند، راحت تر کار کند و این اتفاق با گسترش اینترنت در جهان پیرامون ما رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *